søndag den 6. januar 2013

Vægttab

I august 2012 vejede jeg 110,5 kg. Det var alt for meget! Jeg har siden da tabt 6,4 kg. og vejer nu 104,1 kg. så lidt er der da sket. Men der er langt igen! Og det skal jeg gøre noget ved nu :-)

Jeg er nu gået i gang med en kostomlægning (startede i onsdags) og har tabt 1,2 kg. siden jeg startede. Det går jo hurtigt i starten ;-) Jeg følger principperne fra Go' Kur blandet med de principper jeg brugte sidste gang jeg tabte mig (25 kg., som jeg har taget på igen, desværre).

Jeg har skrevet på denne blog i nogle år, men har valgt at arkivere alle de gamle indlæg og starte forfra. Jeg skriver om mit vægttab for at inspirere andre og for at holde mig selv i ørerne - det forpligter når det bliver offentligt!

Så, wish me luck ;-)


3 kommentarer:

  1. Rigtig meget held og lykke Amalie!

    Jeg håber, at det kommer til at lykkes for dig - måske vi kan holde hinanden lidt i ørerne?

    Hilsen
    ML

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ML. Ja, lad os endelig holde hinanden lidt i ørerne - det er en rigtig god ide! Vi kan jo skrives ved på FB :-)

      Slet
  2. Wish you luck?
    Well of course my dear!

    Held og lykke fantastiske kvinde, jeg er med dig hele vejen

    Kram
    Vicky

    SvarSlet

Kommentarer - ja tak!